ورزشی

7 ورزشی که شما و فرزندانتان می توانید با هم یاد بگیرید

ورزش های بسیار خوبی وجود دارد که شما و فرزندتان می توانید با هم یاد بگیرید و تمرین کنید، به خصوص با نزدیک شدن به ماه های تابستان و امکان پذیرتر شدن فعالیت در فضای باز. با این همه ورزش عالی برای انتخاب، شما و فرزندانتان کدام یک را بازی می کنید؟

طبق CDC، میزان فعالیت بدنی مورد نیاز کودکان تا حد زیادی به سن آنها بستگی دارد. به عنوان مثال، کودکان زیر پنج سال باید در طول روز فعالیت بدنی داشته باشند، در حالی که کودکان بالای 5 سال باید حداقل 60 دقیقه در روز فعال باشند.

این فعالیت بدنی برای سلامت کلی کودک بسیار مهم است، اما همچنین طیف گسترده ای از درس های ارزشمند را به آنها می آموزد. ورزش‌های عالی علاوه بر اینکه آن‌ها را در فرم نگه می‌دارند، کار گروهی، ارتباط، سخت‌کوشی، اشتیاق، مهارت‌های اجتماعی و موارد دیگر را به فرزندتان می‌آموزند.

ورزش های بسیار خوبی وجود دارد که شما و فرزندتان می توانید با هم یاد بگیرید و تمرین کنید، به خصوص با نزدیک شدن به ماه های تابستان و امکان پذیرتر شدن فعالیت در فضای باز. با این همه ورزش عالی برای انتخاب، شما و فرزندانتان کدام یک را بازی می کنید؟

در حالی که ما اغلب موعظه می کنیم که فعالیت بدنی برای رشد و تکامل بدن کودک چقدر مهم است، فراموش نکنیم که فعالیت بدنی چقدر برای سلامت و حفظ بدن والدین اهمیت دارد. از آنجایی که کودکان و والدین هر دو به فعالیت بدنی نیاز دارند، چرا به ورزش روی نیاوریم؟

7. دوچرخه سواری

یادگیری دوچرخه سواری یک موفقیت بزرگ و لحظه ای ارزشمند برای هر والدین و فرزندی است. برخی از بچه ها بلافاصله آن را برمی دارند و روی دوچرخه طبیعی هستند، در حالی که برخی دیگر به چرخ های تمرینی و کمی تمرین بیشتر نیاز دارند. در هر صورت، مهارت هایی که آنها می آموزند بیشتر از مفید هستند.

آنها نه تنها می توانند از دوچرخه به عنوان یک وسیله حمل و نقل استفاده کنند – به خصوص در سال های اولیه زندگی قبل از گرفتن مجوز – بلکه می توانند از آن به عنوان نوعی ورزش استفاده کنند. شما و فرزندتان می توانید با هم دوچرخه سواری های طولانی داشته باشید تا خوش اندام بمانید و حتی می توانید دوچرخه را در ماجراجویی های آینده ببرید.

6. دویدن

اگر کودک شما به دوچرخه سواری علاقه ای ندارد، ممکن است به دویدن علاقه داشته باشد – که شما را از خرید دوچرخه نجات می دهد! این یک راه عالی دیگر برای ورزش کردن و خوش اندام ماندن است، اما همچنین می تواند به طیف گسترده ای از تلاش های ورزشی آینده منجر شود – مانند دو و میدانی، کراس کانتری یا ماراتن.

بهتر از این، می توانید با دویدن های هفتگی با هم یا پیگیری چند مایل در هفته برای دیدن اینکه چه کسی بیشتر می دود، یکدیگر را به چالش بکشید. این یک رقابت خواهد بود، اما رقابتی که در آن هر دو طرف برنده هستند – که همیشه بهترین نوع رقابت بین والدین و فرزندان است.

5. شنا کردن

بچه ها در حال حاضر زمان زیادی را در استخر می گذرانند – این یکی از کارهای مورد علاقه آنها برای انجام در یک روز گرم و آفتابی است. با این گفته، منطقی است که ببینیم آیا آنها علاقه ای به شنا کردن به صورت رقابتی دارند یا خیر، زیرا این به معنای زمان بیشتری در استخر برای آنها خواهد بود – چیزی که احتمالاً از آن خسته نمی شوند.

نه تنها این، بلکه آنها می توانند استعداد شنای خود را با استعداد دویدن و دوچرخه سواری خود ترکیب کنند تا تمرینات سه گانه را آغاز کنند. این یک دستاورد بزرگ است که افراد زیادی در جهان نمی توانند آن را انجام دهند. چه کسی می داند، شاید پسر یا دختر شما روزی به مرحله المپیک برسد.

4. کاراته

از بین تمام ورزش های رزمی، کاراته شاید بهترین ورزش برای کودکان و والدین آنها باشد. نگران نباشید، مهارت هایی که در کاراته یاد می گیرند می توانند روزی به ورزش های رزمی دیگر مانند بوکس، MMA یا کشتی تبدیل شوند. کاراته راهی عالی برای معرفی آنها به دنیای مبارزه است.

نه تنها این، بلکه به آن‌ها مهارت‌های دفاع شخصی ارزشمندی می‌دهد که می‌توانند در موقعیت‌های زندگی واقعی از آن استفاده کنند – امیدوارم هرگز مجبور نباشند، اما مهارت‌های خوبی برای داشتن هستند. آنها همچنین نظم، فداکاری، تعهد، احترام، مطالعه حریف و جنبه تاکتیکی کاراته را خواهند آموخت.

3. ژیمناستیک

ژیمناستیک یکی از ورزش های محبوب برای کودکان در هر دو سن است. با توجه به اینکه کودکان چقدر از دویدن و پریدن به اطراف لذت می برند، منطقی است. اگر به آنها یک تشک بدهید و آزادی وحشی شدن را به آنها بدهید، برای همیشه سپاسگزار خواهند بود – بالاخره، این چیزی است که همه ما می خواهیم، ​​اینطور نیست؟

اگر پسر یا دختر شما واقعاً به ژیمناستیک علاقه دارد و آنها برای بهتر شدن جدی هستند، تا زمانی که وارد دانشگاه شوند می توانند به سرعت خود را در صحنه ملی و حتی بین المللی بیابند. انگیزه زیادی برای انجام کارهای عالی وجود دارد، اما تنها تعداد کمی از آنها می توانند موفق شوند.

2. فوتبال

فوتبال یکی از ساده‌ترین ورزش‌هایی است که می‌توان به کودک آموزش داد – فقط بدوید، به توپ ضربه بزنید و سعی کنید آن را وارد تور کنید. این یکی از اولین ورزش‌هایی است که کودک به آن می‌پردازد، چه در اتاق نشیمن، چه در حیاط خلوت یا در یک زمین فوتبال واقعی. و هنگامی که آنها شروع به بازی می کنند، سخت است که آنها را متوقف کنیم.

از آنجایی که فوتبال نیاز به دویدن زیاد دارد و در خارج از خانه بازی می‌شود، راهی عالی برای خوش فرم نگه داشتن فرزندتان و بیرون بردن مرتب او در فضای باز است. آنها روابط و ارتباطاتی را با هم تیمی های خود ایجاد خواهند کرد که تا آخر عمر ادامه داشته باشد، اما همچنین یاد خواهند گرفت که چگونه هرگز تسلیم نشوند و تا سوت بازی کنند.

1. بیس بال یا سافت بال

آخرین ورزشی که ما به شما پیشنهاد می کنیم بیس بال یا سافت بال است. درست مانند ژیمناستیک، فرزند شما می تواند خیلی زود در یک صحنه ملی – حتی قبل از سال های نوجوانی خود را پیدا کند. با توجه به محبوبیت سری جهانی لیگ کوچک، انگیزه زیادی برای عالی بودن وجود دارد.

با این اوصاف، تماشای سفر بیسبال یا سافت بال یک کودک، از روزهای بازی کردن تی بال تا روزهای بازی بیسبال دبیرستانی، بیسبال کالج، بیسبال لیگ کوچک و حتی بیسبال لیگ برتر، همیشه سرگرم کننده است. شما بزرگ خواهید شد که بسیار مغرور خواهید شد، اگر قبلاً نه!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا