متفرقه

معرفی بهترین فیلم های زامبی 2022 و 2019

فلیم های زامبی فلیم هایی هستند که در آنها موجوداتی از گور برخاسته و غیرواقعی به نام زامبی دیده می‌شوند. زامبی‌ها معمولاً انسان‌ها را حمله و گاز می‌گیرند و باعث شیوع بیماری‌های عفونی می‌شوند. ژانر فلیم‌های زامبی در دسته‌بندی‌های ترسناک و فانتزی ارائه می‌شود. برخی از بهترین فلیم های زامبی که تا سال 2022 منتشر شده‌اند عبارتند از: انقراض، زامبی لند 2، آرمی از مردگان، آخرین قلعه و پنینسولا.

فلیم های زامبی جذاب هستند چون ما را با ترس‌ها و نگرانی‌های خود روبرو می‌کنند. برخی از این ترس‌ها عبارتند از: ترس از مرگ، ترس از بیماری، ترس از تنهایی، ترس از از دست دادن کنترل و ترس از نابودی جامعه. فلیم های زامبی همچنین ما را به چالش می‌کشند که ببینیم چگونه می‌توانیم در شرایط بحرانی زنده بمانیم و با دیگران همکاری کنیم. فلیم های زامبی نه تنها ما را وحشت‌زده می‌کنند، بلکه ما را سرگرم و هیجان‌زده نیز می‌کنند.

https://editorial.rottentomatoes.com/guide/essential-zombie-movies/

بهترین فیلم های زامبی 2022 عبارتند از:

  • زامبی 86 (Zombie 86): فیلمی درباره یک گروه از بازماندگان که در سال 1986 در یک شهر متروکه با زامبی‌های خون‌آشام مبارزه می‌کنند.
  • مرد پولادی (Steel-Man): فیلمی درباره یک مرد که با لباسی از فولاد به جنگ زامبی‌ها می‌رود و سعی می‌کند نجات بخش بشر باشد.
  • زمین را به ارث ببر (Inherit The Earth): فیلمی بر اساس رمانی به همین نام که در آن یک دختر کوچک توسط گروهی از ربات‌ها محافظت می‌شود و در دنیایی که توسط زامبی‌ها اشغال شده است، سفر می‌کند.
  • مومیایی شکسپیر (Shakespeare’s Mummy): فیلمی کمدی ترسناک که در آن چندین نمایشنامه نویس معروف از قبر برخاسته و به زامبی تبدیل می‌شوند و سعی می‌کنند دنیا را به وحشت بیندازند.
  • شیوع زد (Outbreak Z): فیلمی درباره چندین پلیس که در حین شورش زامبی، سعی دارند خود و دوستانشان را نجات دهند.
  • در زیر (Beneath): فیلمی درباره گروهی از کارگران معدن که در زیر زمین با زامبی‌های ترسناک روبرو می‌شوند.
  • آخر الزمان زامبی (Zomblogalypse): فیلمی درباره سه دوست که در حال ضبط ویدئو بلاگ هستند و شاهد شروع پایان جهان هستند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند با دوربین خود، نبردهای خود با زامبی‌ها را ثبت کنند.
  • جنگل دست و دندان (The Forest of Hands and Teeth): فیلمی بر اساس رمان محبوب به همین نام که در آن چندین نفر در جامعه‌ای محصور شده توسط جنگل پر از زامبی، زندگی محافظت شده‌ای دارند. اما وقتی جامعه شان تخریب می‌شود، باید به دنبال راه فرار از جنگل بگردند.

بهترین فیلم های زامبی 2019 عبارتند از:

https://saziha.ir/%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b2%d8%a7%d9%85%d8%a8%db%8c.html

  • زامبی لند 2 (Zombieland: Double Tap): ادامه‌ای بر فیلم کمدی ترسناک زامبی لند که در آن چهار قهرمان ما با زامبی‌های جدید و بازماندگان دیگر روبرو می‌شوند.
  • آخرین قلعه (The Dead Don’t Die): فیلمی که در آن چندین شخصیت معروف هالیوود به عنوان پلیس‌های شهر کوچک سنترویل با شورش زامبی مواجه می‌شوند.
  • پنینسولا (Peninsula): ادامه‌ای بر فیلم ترسناک توسان که در آن چهار سال پس از شیوع ویروس، گروهی از نظامیان به کره جنوبی باز می‌گردند و با خطرات زامبی و انسان روبرو می‌شوند⁵.
  • آرمی از مردگان (Army of the Dead): فیلمی درباره گروهی از مزدوران که بعد از شورش زامبی در لاس وگاس، سعی دارند به شهر متروکه نفوذ کنند و گنجینه‌ای را دزدیده ببرند⁵.

بهترین پوستر های فیلم های زامبی متعلق به کدام فیلم است، ممکن است بستگی به سلیقه شخصی داشته باشد، اما بر اساس نظرات برخی منتقدان و بینندگان، می‌توان به این پوستر ها اشاره کرد:

  • سرزمین زامبی (Zombieland): پوستر این فیلم که چهار قهرمان را در حال رانندگی در یک جاده خالی از زامبی نشان می‌دهد، با توجه به سبک کمدی و خودآگاهانه فیلم، بسیار جذاب و مناسب است.
  • ساحل دوست داشتنی (The Beach House): پوستر این فیلم که چشم یک زن را با رنگ آبی درخشان و موجودات عجیب و غریب در آن نشان می‌دهد، با توجه به مضمون فیلم که درباره شروع یک شورش زامبی در یک ساحل است، بسیار تاثیرگذار و مرموز است.
  • پارادایز زامبی (Zombie Paradise): پوستر این فیلم که چندین زامبی را در حال لذت بردن از گردش در یک پارک تفریحی نشان می‌دهد، با توجه به سبک کمدی و تخیلی فیلم، بسیار خلاقانه و جالب است.
  • ساعت شب (The Night Eats the World): پوستر این فیلم که صورت یک مرد را با پس زمینه‌ای از شهر پاریس که توسط زامبی‌ها احاطه شده است نشان می‌دهد، با توجه به مضمون فیلم که درباره تنهایی یک بازمانده در دنیای زامبی است، بسیار عمق و هول انگیر است.

https://digimovie.vip/serie/the-walking-dead/

 

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا