سفر و گردشگری

8 شهر زیبای دنیا برای مسافرت

1. مکزیکو سیتی، مکزیک

مکزیکوسیتی طی سال‌ها در رتبه‌های بالاتری قرار گرفته است تا به عنوان یکی از بزرگترین پایتخت‌های جهان وطنی شناخته شود. اگر خواهان فرهنگ، غذا، هنر، معماری، تاریخ و هتل های پر زرق و برق هستید، مکزیکوسیتی تک تک جعبه ها را بررسی می کند.کم کاری تیروئید خفیف کودکان

پایتخت مکزیک از دوران پیش از کلمبیا مرکز سیاسی و فرهنگی جهانش بوده است، زمانی که تنوچتیتلان نامیده می شد و شهر اصلی امپراتوری آزتک بود. امروزه مکزیکوسیتی بر طبقات زمان ساخته شده است و همه چیز از خرابه های باستان شناسی گرفته تا معماری پرزرق و برق اسپانیایی و طراحی پر زرق و برق قرن بیست و یکم را به نمایش می گذارد.تشخیص کبد چرب کودکان

مکزیکو سیتی از کپسول زمان باورنکردنی که مرکز تاریخی است گرفته تا مؤسسات فرهنگی، مانند Palacio de Bellas Artes، تا خیابان‌های شیک و نامتعارف محله‌های Condesa و Roma، چیزی برای ارائه به همه دارد.

2. مسکو، روسیه

مسکو، روسیه ترکیبی از فرهنگ امپراتوری باشکوه و آراسته است که در برابر انرژی شهری مدرن و دیوانه کننده قرار گرفته است. اینجا جایی است که قلب روسیه می‌تپد، از کرملین و میدان سرخ گرفته تا گنبدهای حباب‌دار کلیسای جامع سنت باسیل، موزه هنر، و تئاتر پر زرق و برق بولشوی.

بسیاری از تاریخ روسیه در پارچه طراحی مسکو بافته شده است. این شهر بیش از 600 کلیسای ارتدکس در خیابان های خود دارد. موزه‌ها داستان‌های تزارها، دوران شوروی و زمان حال را روایت می‌کنند.

همه چیز درباره اضافه بار حسی در مسکو است، و مقدمه ای عالی برای کشف آنچه روسیه را به کشور امروزی تبدیل می کند.

3. پورتو، پرتغال

پورتو پرتغال در کنار رودخانه پیچ در پیچ دورو یکی از زیباترین شهرهای اروپایی است. ساختمان‌های رنگارنگ و سقف‌های کاشی‌کاری‌شده قرمز بر فراز تپه‌ها از لبه رودخانه بلند می‌شوند. پورتو به همان اندازه که تاریخی است جذاب است و به نظر می رسد از صفحات یک افسانه سرچشمه می گیرد.

جواهر باشکوه یک شهر به همان اندازه که تاریخی است جهانی است. به خاطر غذای فاسدش معروف است. کوچه های پشتی سنگفرش; و فرهنگ کشتیرانی رودخانه ریگ، که بخشی از تاریخ پورتو برای قرن ها بوده است.

هنر خیابانی یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های پورتو است، از کاشی‌های نقاشی شده با دست گرفته تا نقاشی‌های دیواری که بر روی دیوارهای باستانی پاشیده شده‌اند. همچنین با بازدید از موزه هنر معاصر می توانید ببینید که چگونه هنر به قرن بیست و یکم پورتو راه یافته است.

پورتو همچنین با کلیساهای مجلل، برج های ناقوس و نقاط دیدنی زیبا در سراسر شهر مشخص می شود.

4. سانفرانسیسکو، ایالات متحده آمریکا

سانفرانسیسکو، کالیفرنیا، همیشه التقاطی، نامتعارف و غرق در فرهنگ، هرگز ناامید نمی‌شود. سانفرانسیسکو غرق در تاریخ، از هجوم‌های طلای غرب وحشی تا مقابله با انقلاب‌های فرهنگی و صنعت فناوری، از زمان آغاز به کار همواره کانون فعالیت بوده است.

همچنین پناهگاهی برای غذاخوری هاست. برخی از بهترین رستوران‌های کالیفرنیا را می‌توانید در اینجا در پایتخت منطقه خلیج پیدا کنید، از جمله مجموعه‌ای از رستوران‌های گیاهی و گیاهی. این همچنین بهشتی برای علاقه مندان به فضای باز است که توسط خلیج، اقیانوس آرام و جنگل های قرمز احاطه شده است. از سواحل سانفرانسیسکو و مسیرهای پیاده روی اطراف لذت ببرید. این شهر با ۴۸ تپه که از طریق تله‌کابین‌های تاریخی قابل دسترسی است، یک ماجراجویی است.

سانفرانسیسکو پر از پارک ها و فضای سبز و همیشه در مه پوشانده شده، و ردیفی از ساختمان های ویکتوریایی رنگارنگ، سانفرانسیسکو یکی از منحصر به فردترین شهرهای ایالات متحده است، اگر نگوییم جهان.

5. پکن، چین

برای نزدیک به 1000 سال، پکن پایتخت چین بوده و شاهد ظهور و سقوط سه سلسله از سلسله های چین بوده است. این شهر مملو از قرن‌ها تاریخ است، اما هنوز یکی از سریع‌ترین و مدرن‌ترین شهرهای کل جهان است.

در داخل شهر ممنوعه و کاخ تابستانی در زمان به عقب برگردید، حقایق غم انگیز را در میدان تیان آن من بیاموزید و در کوچه های زیگزاگی محله های تاریخی هوتونگ پرسه بزنید. این مکان‌های تاریخی در کنار مراکز خرید مجلل، بازارهای شبانه پررونق، موزه‌های درجه یک، تئاتر، و مکان‌های موسیقی قرار دارند.

همچنین برخی از بهترین هتل‌های آسیا را در پکن خواهید دید، از برندهای بین‌المللی پنج ستاره گرفته تا هتل‌های بوتیک و طراحی‌شده. اگر به دنبال رسیدن به شانگهای هستید، کافی است سوار قطار گلوله شوید و با سرعتی بالا به سمت یکی دیگر از پایتخت‌های فرهنگی چین حرکت کنید.

6. لس آنجلس، ایالات متحده آمریکا

چیزی که لس آنجلس را به یکی از بهترین شهرهای جهان برای بازدید تبدیل می کند این است که شما تجربیات بسیار متفاوتی را در یک شهر به دست می آورید. لس آنجلس بزرگ است. این در واقع بسیار بسیار بزرگ است و بسیاری از محله های آن به اندازه افرادی که در لس آنجلس زندگی می کنند و از آنها دیدن می کنند متنوع هستند.

لس آنجلس در مورد زیبایی های طبیعی است، با کوه های عظیم که به اقیانوس آرام می روند. همچنین در مورد زیبایی خلاقانه، با هنرهای نمایشی در سطح جهانی، صنعت فیلم، موزه ها، هنر خیابانی، هنرهای آشپزی، طراحی و فرهنگ است. با قدم زدن در هر خیابانی در لس آنجلس، برج واقعی بابل برای زبان، از اسپانیایی و کره ای گرفته تا ارمنی و عربی را نشان می دهد.

این شهری است که می‌توانید در گوشه‌ای از آن تاکوی ۲ دلاری و در گوشه‌ای یک غذای ستاره‌دار میشلین بخورید. دارای برخی از شیک ترین خانه های مدرن در آمریکا، یک سالن سینما به شکل یک قصر چینی، و یک سالن کنسرت طراحی شده توسط فرانک گری است.

در ساحل ونیز به دوچرخه‌سواری بروید، در رانیون کانیون پیاده‌گردی کنید یا در یکی از ده‌ها استودیو سطح بالا در سراسر شهر پیلاتس را تمرین کنید. لس آنجلس یک زمین بازی برای ثروتمندان، افراد مشهور و به معنای واقعی کلمه همه افراد دیگر است.

7. شیکاگو، ایالات متحده آمریکا

یکی از بزرگترین شهرهای آمریکا، شیکاگو، اغلب برای شهرهای پرزرق و برق و درخشان مانند نیویورک یا لس آنجلس نادیده گرفته می شود. اما این پایتخت غرب میانه، از رستوران‌های شیک و موسیقی زنده گرفته تا موزه‌ها، هتل‌های پر زرق و برق، و زندگی در کنار دریاچه، به‌تنهایی به‌نحو خود پرطرفدار است.

شهر بادگیر، به معنای واقعی کلمه، شما را از بین خواهد برد. آسمان‌خراش‌های مرتفع در سواحل دریاچه میشیگان وزش باد شدیدی را در طول سال ایجاد می‌کنند. اما به بیان مجازی، ذهن شما در شیکاگو، از موسسه هنری مشهور جهان گرفته تا برج ویلیس مرتفع خواهد شد.

غذا خوردن در شیکاگو گیج‌کننده است، خواه از هات داگ‌های خانگی یا استیک‌های پنج ستاره. جشنواره‌ها در شیکاگو، از موسیقی بلوز گرفته تا روزهای بازار معروف در سراسر سال، در سراسر سال در حال تکان هستند. و البته، بیایید هتل ها و مکان های دیدنی خیره کننده ای را که در مجاورت مایل باشکوه قرار دارند، فراموش نکنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا