متفرقه

چگونه مشکل قفل شدن حساب آمازون را برطرف کنیم

چرا آمازون حساب شما را می ببند

امکان دارد شما به سیاستهای فروش آموزن بی توجهی کرده باشید.

از محصول خود اطلاعات نادرستی ارائه کرده باشید

یا امکان دارد محصولات خود را دیر ارسال کرده باشید یا به سوالات مشتری های درباره محصول پاسخ نداده باشید. در هر صورت ممکن است عملی خلاف قوانین آمازون انجام داده باشید یا حقوق مشتری را رعایت نکرده باشید و همچین ممکن است کاربران تخلفی از شما ثبت کرده باشند.

آمازون معمولاً دلیل قفل شدن حساب را ذکر می کند. هنگامی که متوجه شدید چرا آنها حساب شما را بسته اند، تنها راه برای باز کردن قفل آن این است که ثابت کنید کار اشتباهی انجام نداده اید.

این مراحل شامل تماس با آمازون و آپلود اسناد مربوطه برای اثبات پرونده شما است.

1. از طریق ایمیل با آمازون تماس بگیرید

بعداز بسته شدن حساب خود از طرف آمازون اولین کاری که باید انجام دهید چک کردن ایمیلتان است.چک کنیدتا از یک متخصص حساب ایمیلی دریافت کرده اید و به آن پاسخ دهید. مطمئن شویدکه تمام مدارکی که از شما خواسته اند را به پیوست کرده باشید.

اگر ایمیلی دریافت نکردید مراحل زیرا را دنبال کنید.

مرورگر مورد علاقه خود را باز کنید و به صفحه آمازون بروید.

در صفحه ورود به سیستم، روی آیا به کمک نیاز دارید؟

سپس، روی موارد دیگر با ورود به سیستم کلیک کنید.

بعد، Account & login Problems را انتخاب کنید. سپس روی من نمی توانم به حساب کاربری خود وارد شوم کلیک کنید.

در نهایت، یک ایمیل درباره مشکلی که با آن مواجه شده‌اید بنویسید و بخواهید آن را بازگرداند. شما باید پاسخی از آمازون در مورد مراحل بعدی که باید در روز انجام دهید دریافت کنید.

https://jalebamooz.com/computer-tips/remove-or-crack-pdf-password/

2. از طریق تماس تلفنی با آمازون تماس بگیرید

تماس +1 (206)-266-2992؛ اگر اهل ایالات متحده هستید اگر خارج از آمریکا زندگی می کنید، شماره ای که باید با آن تماس بگیرید 1-888-230-4331 است. وقتی منشی تلفنی از نوع حسابی که استفاده می کنید می پرسد، اگر عضو اصلی هستید، گزینه دوم را انتخاب کنید.

در مرحله بعد، همانطور که سرپرست به شما گفته در طول فرآیند تأیید انجام دهید. همچنین می توانید وضعیت خود را توضیح دهید و اینکه چرا قفل کردن حساب خود اشتباه بوده است.

در بیشتر موارد، سرپرست یا متخصص حساب، مشتری را ملزم به ارائه اسناد یا اطلاعاتی مانند:

شماره حساب آمازون شما

صورت حساب بانکی با کارت اعتباری یا نقدی که برای پرداخت استفاده می کنید. آنها همچنین ممکن است بخواهند آدرس صورتحساب شما را روی آن داشته باشد.

رسید کارت هدیه؛ اگر این مشکلی بود که حساب شما را قفل کرد.

اثبات آدرس پیش‌فرض حمل‌ونقل مانند قبض برق یا آب. منبع

3. از طریق چت زنده با پشتیبانی تماس بگیرید

اگر راه دیگری برای دسترسی به آمازون می خواهید، می توانید از طریق یک چت آنلاین با پشتیبانی تماس بگیرید. در اینجا روند صحیح نحوه تماس با آمازون از طریق این کانال آمده است:

وارد حساب آمازون خود شوید. پس از ورود، دکمه تماس با ما را انتخاب کنید.

بعد، روی دکمه شروع چت اکنون کلیک کنید. از اینجا، شما باید پیامی را که مشکل خود و زمان وقوع آن را بیان می کند، جمع آوری کنید.

سپس آمازون یک متخصص حساب را به شما ارائه می دهد که از شما می خواهد جزئیات تأیید را ارائه دهد.

شما می توانید مستقیماً اطلاعاتی را که درخواست می شود تایپ کنید. برای اسناد، می توانید آنها را به عنوان پیوست یا از طریق ایمیل ارسال کنید.

هنگامی که پرونده شما ارزیابی و تأیید شد، باید طی چند ساعت تا چند روز آینده حساب خود را بازیابی کنید.

4. اسناد را مستقیماً در آمازون بارگذاری کنید

مطمئن شوید مدارکی را ارائه می کنید که قانونی و معتبر باشد تا به درستی نام، آدرس حمل و نقل، آدرس صورت‌حساب و غیره ارائه می کنید. البته قبل از آن مطمئن باشیدکه از ایمیل های ثبت شده در آمازون خود استفاده کنید.

ایمیل خود را با وارد کردن اطلاعات کاربری خود باز کنید.

ایمیل تایید آخرین ارسال سفارش خود را جستجو کنید.

برای دسترسی موقت به حساب خود روی پیوند کلیک کنید. این باید اطلاعات مهم را به غیر از جزئیات سفارش نمایش دهد.

آمازون را به عنوان بهترین سایت خرید مبل باز کنید یکی از صفحات محصول را انتخاب کنید و سعی کنید آن را خریداری کنید. اگر می‌بینید «اکانت آمازون شما قفل است و سفارش‌ها در حالت تعلیق هستند»، تا اینجای کار خوب عمل کرده‌اید.

دکمه افزودن سند را انتخاب کنید.

تمام مدارک لازم را بارگذاری کنید

تماس‌های تلفنی و چت سریع‌ترین راه برای دسترسی به آمازون است زیرا نماینده مشتری در خط دیگر وجود دارد. ایمیل نیز گزینه خوبی است، اگرچه بسیار کندتر است و ممکن است تا دو روز طول بکشد تا پاسخ را دریافت کنید.

بر اساس شدت تخلف شما و کانالی که برای ارتباط با آمازون استفاده کرده اید، می توانید حساب خود را از چند روز تا چند هفته باز کنید.

همانطور که می دانید آمازون یک سایت جهانی است که تقریبا در هر زمینه ای بهترین است، مثلا بهترین سایت خرید مبل است بهترین سایت خرید گوشی است و ..

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا