ورزشی

10 رویداد بزرگ ورزشی در سال 2022

سال جدید یک سال ورزشی عالی خواهد بود زیرا برخی از رویدادهای ورزشی مهم سال 2022 برگزار می شود. هواداران مطمئناً تقویم سال 2022 خود را با بزرگترین رویدادهای ورزشی، عمدتاً مسابقات بین المللی، که تاکنون شناخته شده اند، خواهند داشت. آیا باید رویدادهای ورزشی را تماشا کرد؟ سال 2022 سالی کاملاً مملو از رویدادهای “یک بار در زندگی” خواهد بود. البته، همه رویدادها را نمی توان در اینجا فهرست کرد، اگرچه ما سعی کرده ایم مورد انتظارترین رویدادها را از سراسر جهان درج کنیم. اکنون بیایید ببینیم که چگونه تقویم را برای شما سازماندهی کرده‌ایم که شامل رویدادهای ورزشی بزرگ جهان در سال 2022 می‌شود تا به شما کمک کند کل سال خود را برنامه‌ریزی کنید!

بزرگترین رویدادهای ورزشی 2022

1. بازی های المپیک زمستانی

4 تا 20 فوریه چند ورزش پکن، چین

بازی های المپیک زمستانی 2022 یکی از بزرگترین رویدادهای سال 2022 است که در چین در 3 منطقه برگزار شد: پکن، یانکینگ و ژانگجیاکو بین 4 تا 20 فوریه. مراسم افتتاحیه و اختتامیه نیز در پکن برگزار خواهد شد. از 109 مسابقه مدال در 15 رشته ورزشی زیر – اسکی آلپاین، بیاتلون، بابل، اسکی صحرایی، کرلینگ، اسکیت شکلی، اسکی آزاد، هاکی، لوژ، ترکیبی نوردیک، مسیر کوتاه، اسکلت، پرش با اسکی، اسنوبرد، اسکیت سرعت.

2. شش ملت

5 فوریه – 19 مارس RugbyUK، ایرلند، فرانسه، ایتالیا

مسابقات قهرمانی شش ملت یکی از رویدادهای ورزشی مهم در تقویم اتحادیه بین المللی راگبی 2022 است. این رقابت سالانه بین شش تیم اروپایی: انگلیس، فرانسه، ایرلند، ایتالیا، اسکاتلند و ولز است. در قالب فعلی، هر تیم با هر تیم دیگری بازی می کند. یک بار. برندگان مسابقات قهرمانی شش کشور به عنوان قهرمانان اروپا نیز شناخته می شوند.

3. سوپر بول

13 فوریه گریدیرون/فوتبال اینگلوود، کالیفرنیا

Super Bowl LVI در استادیوم SoFi کالیفرنیا برگزار شد که در سپتامبر 2020 افتتاح شد. سال آینده سیزدهمین بازی Super Bowl در کالیفرنیا را رقم خواهد زد. Super Bowl 2022 نیمه وقت نمایش با استقبال اسنوپ داگ، امینم، دکتر در، مری جی بلیج و کندریک روبرو شد. لامار.

4. مسابقات جهانی IIHF

13 تا 29 مه هاکی روی یخ فنلاند

مسابقات جهانی IIHF 2022 به میزبانی فنلاند از 13 تا 29 می 2022، شهرهای هلسینکی و تامپره برگزار می شود. در اینجا مسابقات مقدماتی خودکار پس از لغو مسابقات قهرمانی دسته پایین IIHF 2021 آمده است: فنلاند، بلاروس، کانادا، دانمارک، آلمان، بریتانیا، ایتالیا، قزاقستان، لتونی، نروژ، ROC (روسیه)، اسلواکی، سوئد، سوئیس، ایالات متحده آمریکا.

5. فینال لیگ قهرمانان اروپا

28 مه FootballStade De France، پاریس، فرانسه

فینال لیگ قهرمانان اروپا 2022 یکی از موردانتظارترین بازی های فوتبال در جهان است. این بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا 2021–22 خواهد بود که در استادیوم Stade De France در پاریس، فرانسه برگزار می شود. در ابتدا قرار بود در استادیوم کرستوفسکی در سن پترزبورگ، روسیه بازی شود. برندگان فینال این فرصت را به دست خواهند آورد تا در سوپر جام یوفا 2022 با برندگان لیگ اروپا 2021-2022 بازی کنند.

6. ایندیاناپولیس 500

29 مه Auto Racing ایندیاناپولیس، ایالات متحده آمریکا

انتظار می‌رود سال 2022 سال خوبی برای طرفداران مسابقات اتومبیل رانی باشد! بیش از یک قرن تاریخ، جشن و نوستالژی برای جشن بازگشت به خانه گرد هم می‌آیند که تا به حال ندیده‌اید. از مسابقه 33 نفری برای کسب افتخار تا مهمانی و ساختن خاطرات عالی که برای یک عمر باقی خواهند ماند. صد و ششمین مسابقه ایندیاناپولیس 500 ارائه شده توسط Gainbridge در روز یکشنبه، 29 می افتتاح خواهد شد!

7. فینال NBA

2 تا 19 ژوئن بسکتبال آمریکا/کانادا

یک چیز در مورد آمریکایی ها این است که آنها عاشقانه بسکتبال را دوست دارند. با این حال، NBA را نه تنها آمریکایی ها بلکه تقریباً همه ورزش دوستان از سراسر جهان تماشا می کنند. هر فصل NBA یک برنده دارد و روش تعیین برنده به این صورت است. برنده ها در بهترین فینال های NBA دسته 3 با هم دیدار می کنند. پس از این مسابقات، تیمی که بهترین رکورد در فصل را داشته باشد، جواز حضور در فینال فصل NBA را کسب می کند. دو تیم برتر دیگر همچنان برای تیم دوم در فینال این بازی بهترین از 3 نیمه نهایی رقابت می کنند. پس از نیمه نهایی، فینال در ژوئن برگزار می شود و سپس برنده فصل NBA مشخص می شود.

8. ویمبلدون

27 ژوئن – 10 ژوئیه تنیس لندن/انگلیس

دوستداران تنیس تقویم های خود را به طور کامل بسته خواهند کرد زیرا برخی از مهم ترین تورنمنت ها در شرف افتتاح هستند. به طرز هیجان انگیزی، سازمان دهندگان ویلمبلدون اکنون تأیید کرده اند که یک برنامه کامل در یکشنبه وسط سال 2022 وجود خواهد داشت. قبلاً، این برنامه خالی نگه داشته شده است. فقط در شرایط استثنایی استفاده می شود، با دوشنبه دوم مسابقات مملو از مسابقات دور چهارم مردان و زنان، که با محبت به عنوان “دوشنبه شیدایی” شناخته می شود. با این حال، نظم کامل بازی برای هر روز از سال 2022 در نظر گرفته می شود. اجازه می دهد تا مخاطبان بیشتری در آن شرکت کنند!

9. اوپن آمریکا

29 اوت – 11 سپتامبر تنیس نیویورک، ایالات متحده آمریکا

یکی دیگر از رویدادهای موردانتظار دیگر برای طرفداران تنیس، زیرا همه ستارگان مورد علاقه آنها قرار است یک سال دیگر به رقابت بپردازند. به عنوان چهارمین و آخرین تورنمنت گرند اسلم سال، US Open راهی عالی برای تجربه بازی بزرگ است. ستارگان بین المللی مانند نواک جوکوویچ و دانیل مدودف، مدافع عنوان قهرمانی مردان و اما رادوکانو، قهرمان زنان، تماشاگران را خیره می‌کنند، زیرا تب تنیس نیویورک را در طول این رویداد دو هفته‌ای فرا می‌گیرد.

10. جام جهانی 2022 فیفا

21 نوامبر – 18 دسامبر فوتبال قطر

پس از 4 سال انتظار، بزرگترین کارناوال فوتبال روی زمین قرار است سال آینده در قطر برگزار شود – در سال 2022، از 21 نوامبر تا 18 دسامبر. این اولین بار است که یک جام جهانی در زمستان در شمال برگزار می شود. نیمکره. با این حال، از آنجایی که قطر در ماه های تابستان دمای بسیار بالایی را تجربه می کند، تصمیم به میزبانی جام جهانی در ماه های نوامبر و دسامبر گرفته شده است تا بازیکنان و همچنین بازدیدکنندگانی که برای جام جهانی سفر می کنند راحت شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا