سفر و گردشگری

نکات سفر برای مبتدیان

1. اشکال جایگزین سفر را در نظر بگیرید

ما در عصری زندگی می کنیم که هواپیماها، اتوبوس ها، قطارها و تاکسی ها می توانند شما را تقریباً به هر کجای دنیا برسانند. اما اگر نگران انتشار کربن هستید، از پرواز می ترسید، یا فقط می خواهید یک تجربه غوطه ورتر داشته باشید، گزینه های جایگزین خود را در نظر بگیرید. قایق های آهسته گاهی اوقات می توانند اندکی در هزینه شما صرفه جویی کنند.

هنگامی که به مقصد خود رسیدید، کاوش در آن با دوچرخه، اسب یا پیاده به طور چشمگیری سفر شما را تغییر می دهد، تقریباً همیشه برای بهتر شدن. پیاده روی یا دوچرخه سواری فقط یک یا سه روزه سفری حماسی را برای شما رقم خواهد زد. به علاوه، می دانید، برای محیط زیست بهتر است.

2. واقع بین باشید

انتظار نداشته باشید هر لحظه از آن لذت ببرید. شما نمی خواهید. همچنین بدانید که برای استراحت در چند روز باید بسازید. هفته اول با آدرنالین می دوید و هر لحظه آن را دوست دارید، اما بدنتان انتقامش را خواهد گرفت. مهمتر از همه، برای رفتن به مکان های زیادی برنامه ریزی نکنید. بسیاری از مسافرانی که برای اولین بار سفر می کنند (کاملا قابل درک است) مشتاق دیدن جهان هستند.

اما زیاد داخلش نکنید. شما نمی خواهید بیشتر تعطیلات خود را در حمل و نقل بگذرانید، و نمی خواهید خاطرات شما محو قلعه ها، معابد و قطار سواری باشد. تقریباً جایی وجود ندارد که بتوانید حداقل یک هفته را بگذرانید. قبل از رفتن به مقصد بعدی، باید زمان کافی داشته باشید تا بیشتر از گرفتن چند عکس اجباری انجام دهید.

3. بسته هوشمند

توصیه های زیادی در مورد بسته بندی وجود دارد و بیشتر آنها به اهمیت سبک بسته بندی مربوط می شود. بیش از 3-4 لباس به همراه نداشته باشید و بدون استثنا به بیش از دو جفت کفش نیاز ندارید. و بله، صندل ها یک جفت حساب می شوند. بسته بندی نور بسیار مهم است، اما به این سادگی نیست.

شما همچنین می خواهید تا حدودی خودکفا باشید. برخی از چیزهایی که مسافران اضافی آنها را ضروری می دانند عبارتند از: باتری های اضافی، نقشه ها، عرشه های کارت، چراغ قوه، کارد و چنگال پلاستیکی، نوار چسب، کیسه های لباسشویی، و بند رخت. یک ساعت مسافرتی نیز می تواند بسیار مفید باشد. چیز دیگر – قفل چمدان ضروری نیست. آنها به راحتی انتخاب می شوند (قفل های مختلف از کلیدهای قابل تعویض استفاده می کنند) و خطوط هوایی به شما اجازه قفل نمی دهند در حالی که چمدان را چک می کنید.

همچنین ایده خوبی است که در بسته بندی خود مرتب باشید. Nomatic چندین گزینه عالی برای سازماندهی ارائه می دهد از جمله:

بسته بندی مکعب ها

سازمان‌دهنده‌های فنی (برای سازماندهی بسیاری از کابل‌ها، شارژرها و آداپتورهای شما)

مکعب کفش

کیف لوازم بهداشتی

کیسه لباسشویی (برای جدا نگه داشتن لباس های کثیف از لباس های تمیز)

4. همه چیز را تحت نظر بگیرید

قبل از سفر و به خصوص در طول سفر، توصیه های خیرخواهانه (این مقاله شامل این مقاله) است. به آنچه مردم می گویند گوش دهید، اما همیشه تصمیم خود را بگیرید. مردم به شما در مورد خطرات هشدار می دهند یا به شما می گویند که چیزی غیرممکن است در حالی که در واقع کاملاً قابل دستیابی است. کتاب های راهنما حتی محافظه کارانه تر هستند.

بهترین راهنمای شما این است که احساس کنید با چه چیزی راحت هستید. اگر می خواهید از مکانی دیدن کنید که خطرناک تلقی می شود، اجازه ندهید اطلاعات مبهم شما را منصرف کند. موضوع این است که مردم به شما می گویند چه چیزی برای آنها کارآمد است. شما نباید هشدارهای آشکار را نادیده بگیرید، اما مجبور نیستید برنامه های خود را بر اساس هر شایعه ای تغییر دهید.

5. مراقب باشید

آیا مطمئنید که می خواهید این کار را انجام دهید؟ بزرگترین خطر مسافرت، آب سرد، ناراحتی معده، مزاحمت های تهاجمی، ساس یا جیب بری نیست. اعتیاد است پای خود را در این آب نگذارید مگر اینکه واقعاً بخواهید شنا کنید.

تشخیص مشکل سفر حداقل به این معنی است که تا دیروقت بیدار بمانید و وبلاگ‌های مسافرتی افرادی را که ملاقات نکرده‌اید بخوانید، به جای هر گونه انتظاری که از سفر دارید، از روی عادت به جستجوی بلیط هواپیما بپردازید، و با اظهار نظر مداوم در مورد اینکه Pad Thai چقدر بهتر است، دوستان خود را آزار دهید. در چانگ مای بود.

در مراحل پیشرفته تر، این رنج می تواند منجر به ترک یک شغل خوب، پشت سر گذاشتن یک شریک عالی، فروش خانه یا صرف پس انداز زندگی خود در عرض چند ماه شود.

در اینجا نکات سفر شما برای مبتدیان آورده شده است. به توهشدارداده شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا