سلامتی

نکاتی برای بهبود وضع سلامتی و رابطه

اگر وقت خود را هدر دهید و به فکر بهبود توانایی های خود نباشید، تضمین می کنیم که 5 سال بعد هرگز به مقصد مورد نظر خود نخواهید رسید. یک دقیقه وقت بگذارید و زندگی کاملی را که می خواهید تصور کنید. غلبه بر ترس از صحبت را بلد باشید.

سلامتی و تندرستی

1. چالش 10000 قدم را انجام دهید

در اینجا کاری است که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که سلامت خود را به طور روزانه بهبود می بخشید – 10000 قدم پیاده روی کنید. در دنیای شلوغ امروزی، مردم زمانی برای ورزش کردن ندارند. و این برای شما اتفاق می افتد، متعهد شوید که چالش 10000 قدم را انجام دهید و آن را هدف روزانه خود قرار دهید.

2. 15 تا 30 دقیقه ورزش کنید

من می دانم که شما مشغول هستید، اما اگر حتی نمی توانید 15 تا 30 دقیقه برای ورزش کردن پیدا کنید، احتمالاً باید در نظر بگیرید که آیا در کار درست مشغول هستید یا خیر. مهم نیست که چقدر مشغله دارید، می توانید 15 دقیقه را به ورزش اختصاص دهید.

3. یوگا یا مدیتیشن را تمرین کنید

علاوه بر ورزش، می توانید یوگا یا مدیتیشن نیز انجام دهید. باز هم، مدتی را به تمرین یوگا و مدیتیشن روزانه اختصاص دهید. بسیاری از مطالعات و تحقیقات ثابت کرده‌اند که یوگا و مدیتیشن راه‌های عالی برای حفظ سلامت کلی شما هستند.

4. از ورزش های مورد علاقه خود لذت ببرید

وقتی در مورد ورزش برای بهبود زندگی کلی صحبت می کنیم، مردم اغلب به ورزش کردن فکر می کنند و ورزش را فراموش می کنند. اگر دوست ندارید مجبور نیستید به دویدن بروید، به جای آن ورزش های مورد علاقه خود را انجام دهید. اگر به شنا یا تنیس علاقه دارید، این کار را انجام دهید. من بدمینتون را دوست دارم و حداقل هفته ای یک بار به آن می روم. تو چطور؟ ورزش مورد علاقه شما چیست؟ مذاکره موفق از ترفندهای ضروری ست.

5. میوه و سبزیجات بیشتری بخورید

برای بهبود سلامت و تناسب اندام خود، باید مراقب غذایی که می خورید نیز باشید. سعی کنید غذاهای فرآوری شده مصرف کنید، میوه ها و سبزیجات بیشتری بخورید. وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده دستورالعملی را در مورد نحوه تغذیه سالم در اینجا منتشر کرد. ممکن است بخواهید مقاله را بخوانید.

عشق و رابطه

6. برای قرار شبانه و زمان خانواده برنامه ریزی کنید

آخرین باری که شب قرار ملاقات خود را با شریک زندگی خود داشتید چه زمانی بود؟ چند وقت یکبار با اعضای خانواده تان وقت می گذرانید؟ شما نمی توانید زندگی خود را بدون بهبود روابط خود بهبود بخشید. اگر رابطه شما با افرادی که دوستشان دارید به هم بخورد، بر سایر زمینه های شما نیز تاثیر خواهد گذاشت. از این رو، شب‌هایی را با معشوق خود برنامه ریزی کنید و برای خانواده خود وقت بگذارید.

7. زمانی را برای ملاقات با دوستان اختصاص دهید

علاوه بر خانواده، دوستانتان چطور؟ دوستان نیز مهم هستند، زیرا آنها افرادی هستند که زمان زیادی را با آنها می گذرانیم. شما نمی خواهید به تنهایی موفق شوید و کسی را ندارید که با هم جشن بگیرید، درست است؟ بنابراین، زمانی را برای ملاقات با دوستان خود اختصاص دهید تا بتوانید زندگی اجتماعی خود را تغذیه کنید.

8. گهگاه افرادی را که به آنها اهمیت می دهید غافلگیر کنید

هدیه دادن در روزهای خاص مانند تولد و کریسمس ممکن است کافی نباشد. هر از گاهی می خواهید افرادی را که برایتان مهم هستند غافلگیر کنید. می‌توانید آن‌ها را برای شام بیرون بیاورید، هدایای کوچکی برایشان بخرید، یا به سادگی با آنها تماس بگیرید و پیامک ارسال کنید. هر چه بیشتر مردم را غافلگیر کنید، رابطه شما با آنها صمیمانه تر می شود.

9. هر روز افرادی را که دوستشان دارید در آغوش بگیرید و ببوسید

بله، هر روز افرادی را که دوستشان دارید در آغوش بگیرید و ببوسید. چه آنها اعضای خانواده شما باشند و چه دوستانتان، بوسیدن و در آغوش گرفتن می تواند حالات روحی شما را بهبود بخشد، استرس را کاهش دهد و به شما کمک کند تا با آن فرد ارتباط بهتری برقرار کنید. در این مقاله، Healthline.com 16 دلیل برای اینکه چگونه بوسیدن می تواند برای سلامتی شما مفید باشد را به اشتراک می گذارد. آن را بررسی کنید.

10. برای دور هم جمع شدن وقت بگذارید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای بهبود رابطه‌تان با افرادی که به آنها اهمیت می‌دهید، وقت گذاشتن برای دور هم جمع شدن با آنهاست. می توانید یک شام، ورزش، تعطیلات یا به سادگی یک جلسه ترتیب دهید. اصل اساسی ایجاد یک رابطه این است که زمان بیشتری را با کسی که به او اهمیت می دهید بگذرانید.

بهبود شخصی

11. زود بیدار شوید و روز خود را آماده کنید

اگر روی پیشرفت شخصی خود کار نکنید، نمی توانید پیشرفت کنید و زندگی بهتری داشته باشید. و یکی از روش‌های عالی که به شما کمک می‌کند تا موفق‌تر شوید این است که زود بیدار شوید تا روز خود را آماده کنید.

اگر زندگی نامه افراد موفق را مطالعه کنید، خواهید دید که آنها ترجیح می دهند زودتر از افراد عادی بیدار شوند. آنها خودشان را آماده می کنند، ورزش می کنند و روز خود را در حالی که دیگران هنوز در خواب هستند آماده می کنند. نکته کلیدی این است که یک شروع عالی طراحی کنید تا بتوانید هر روز را با عظمت پشت سر بگذارید.

12. برای روز خود برنامه ریزی کنید

آیا برای روز خود برنامه ریزی می کنید؟ بسیاری از مردم زندگی روزمره خود را بی هدف می گذرانند و به همین دلیل است که بهره وری ندارند و زندگی ای را انجام می دهند که دوست ندارند. اگر می خواهید در زندگی به موفقیت بیشتری دست یابید، باید برنامه ریزی را هر روز تمرین کنید.

می توانید با ایجاد یک لیست کارهای روزانه شروع کنید. نکته این است که شما می خواهید زندگی روزمره خود را با یک نیت روشن طی کنید. شما می خواهید فعال باشید تا اینکه واکنشی نشان دهید. اشکالی ندارد حتی اگر همه چیز طبق برنامه شما پیش نرود. این برنامه ریزی است که اهمیت دارد.

13. برای کار و زندگی مرزبندی کنید

آیا حفظ تعادل بین کار و زندگی برایتان سخت است؟ اگر می‌خواهید زندگی متعادل‌تری داشته باشید، باید یاد بگیرید که مرزها را تعیین کنید و قوانین ایجاد کنید. به عنوان مثال، کار خود را به خانه نیاورید و در تعطیلات آخر هفته، کار نکنید و فقط از زمان خود و اعضای خانواده خود استفاده کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا