سفر و گردشگری

شرکت های برتر مسافرتی دوستدار طبیعت

1. Kind Traveller

Kind Traveller یک پلت فرم رزرو هتل «Give + Get» آگاهانه اجتماعی است که به مسافران این امکان را می دهد که نیروی خوبی باشند.

10 دلار به یک انجمن محلی یا خیریه نزدیک به محل اقامت شما تعلق می گیرد و شما یک نرخ انحصاری را در آن هتل یا مقصد در سراسر ایالات متحده و فراتر از آن باز می کنید.

مسافر مهربان یکی از تعداد فزاینده‌ای از شرکت‌هایی است که می‌خواهند از قدرت فعالیت‌های روزانه و رزروهای معمولی که قبلاً انجام داده‌ایم استفاده کنند و از آن‌ها برای سود رساندن به کره زمین استفاده کنند.

اهداف مسافر مهربان به طور هدفمند با اهداف جهانی سازمان ملل متحد برای توسعه پایدار مطابقت دارد: جلوگیری از فقر و گرسنگی، حفاظت از سیاره زمین، و ارتقای رفاه افراد و حیوانات.

2. Aracari

این اپراتور لوکس و پایدار که سفرهای بوتیکی را ارائه و سازماندهی می کند در آمریکای جنوبی فعالیت دارد.

این اپراتور مسافرتی اخیرا نشان معتبر پروانه را از مشاوران برندهای پایدار Positive Luxury دریافت کرده است. این پلتفرم راهنماینان ذبده و منحصر به فردی داردکه موجب شده Aracari مورد علاقه Conde Nast Traveler باشد.

از طریق کشف آراکاری پرو، بولیوی و جزایر گالاپاگوس، همه تورهای خود را به خوبی های زیست محیطی و اجتماعی القا می کند، روابط طولانی مدت با جوامع محلی را تقویت می کند، به شما کمک می کند ردپای محیطی خود را کاهش دهید و همه دستمزد دریافت می کنند.

واقعاً این کشورها را با اقامتگاه‌هایی در دریاچه تیتیکاکا تجربه کنید، در خانه‌های خصوصی شگفت‌انگیز از کتاب سیاه صاحب آراکاری بمانید یا با پروژه‌های اجتماعی مانند Tierra de los Yachaqs، یک سازمان بشردوستانه که مصمم به حفظ تاریخ و سنت‌های مردم محلی در دره مقدس است، وقت بگذرانید.

3. Rickshaw Travel

شرکت مسافرتی معنادار Rickshaw Travel تورهای آسیایی خود را به ژاپن گسترش داده است. این اپراتور تور گردشگری پایدار مجموعه ای کامل از سفرهای مستقل و معتبر دارد که زیر پوست آسیای جنوب شرقی می رود.

کامبوج، لائوس، اندونزی، ویتنام و تایلند و همچنین چین، هند و نپال را کاوش کنید.

این شرکت مسافرتی دوستدار محیط زیست همه چیز در مورد تجربیات معنی دار سفر، ملاقات با مردم محلی و کشف فرهنگ ها و آداب و رسوم منحصر به فرد است.

کوهنوردی را انتخاب کنید، مناظر را با دوچرخه کشف کنید، غذاهای خیابانی شگفت‌انگیز بخورید و با افرادی ملاقات کنید که سفرهای بومگردی را یک بار در زندگی انجام می‌دهند.

4. Byway

با کارشناسان سفر آهسته Byway به تعطیلات رایگان پرواز بروید.

این شرکت جدید تور مسافرتی بوم‌گردی، ماجراجویی‌های آهسته سفر را در سراسر بریتانیا و اروپا با قطار، دوچرخه، کشتی و پیاده ترتیب می‌دهد – بدون هواپیما در چشم.

سازنده سفر پویا آنها سفرها و تورهای شخصی را بر اساس علایق شما ایجاد می کند، در حالی که راهنمای مجازی شما می تواند از طریق What’s App به سفر شما کمک کند. برنامه سفر و رزروهای خود را مدیریت کنید و سفر آهسته کاملی را برای مسافران انفرادی، زوج یا خانواده ارائه دهید.

ما تعهد آنها به سفرهای کم کربن و محل اقامت محلی و راهنمایان تور و وضعیت B Corp آنها را دوست داریم. سفرهای قطار آنها را در سراسر هلند بررسی کنید.

5. Earthchangers

این پلتفرم با ارائه خدمات رزور آنلاین سفرهایی ماجراجویانه و حفاظتی گردشگری الهام بخش و متفاوتی را به وجود اورده است.

در حال حاضر 10 مقصد وجود دارد که شامل اولین ذخیره‌گاه حفاظتی دریایی در تانزانیا تا فلورئانا است که کوچک‌ترین جزایر مسکونی مجمع‌الجزایر گالاپاگوس است.

این اکوتوریسم است که واقعاً تأثیر مثبتی دارد، و شما در طول مسیر با پیشگامان تغییر جهان روبرو خواهید شد.

6. Steppes Travel

استپ سفر تعطیلات لوکس زیست محیطی را ارائه می دهد که برای افرادی که به حیات وحش علاقه مند هستند، فرهنگ های مختلف را کشف می کنند و به محیط زیست باز می گردند، طراحی شده است.

تورهای حیات وحش آن توسط برخی از بهترین افراد در این تجارت، از جمله عکاسان حرفه ای حیات وحش و کارشناسان حفاظت، هدایت می شود و همچنین در تورهای معماری، عکاسی و باستان شناسی تخصص دارد.

هر سفر بین المللی رزرو شده 10 پوند به یک موسسه خیریه بین المللی کمک می کند و این اپراتور تور مسافرتی سبز دارای تورهایی است که در تمام قاره ها می روند.

ازبکستان، ماداگاسکار، قطب شمال روسیه یا اکوادور را کشف کنید – آنها فقط برخی از مقاصد کوچک تور هستند که ارائه می شوند.

روش های ساده برای حفاظت از محیط  زیست در سفرها

1- برای اینکه سوخت کمتری مصرف شود سبک تر سفر کنید

2-  از ظروف و بطری های پلاستکی  استفاده نکنید

3- زباله های خود را در طبیعت رها نکنید و سعی کنید به حیوانات و محل زندگی آنها آسیب نرسانید.

4- با جمع کردن زباله ها طبیعت را پاکیزه کنید. سعی کنید هرجا که می روید کیسه های زباله داشته باشید تازباله های رها شده در آن منطقه را در حد امکان تمیز کنید.

5- چیزی از طبیعت به همراه نیاورید. گل ها را نچنید یا شاخه ها را نشکنید این کار به طبیعت آسیب می رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا