سفر و گردشگری

12 نکته مهم برای سفر با بودجه کم

اگر به دنبال نکاتی برای سفر با بودجه کم، نکات برتر برای سفرهای مقرون به صرفه یا نحوه صرفه جویی در هزینه هنگام سفر هستید، پس در جای مناسبی هستید. من عاشق یک معامله خوب هستم، مخصوصاً وقتی صحبت از پس انداز پول در سفر باشد!

سفر یک فرصت فوق‌العاده است و امکان سفر با بودجه کم باعث می‌شود که مردم در دسترس‌تر باشند. همچنین، اگر برای یک ماجراجویی کمتر خرج کنید، پولی برای خرج کردن در ماجراجویی دیگر دارید. سفرهای مقرون به صرفه نیز نباید کمتر سرگرم کننده باشد. جاهای ارزانی برای سفر در سراسر جهان وجود دارد، از جمله مکان های زیادی برای سفر با بودجه در اروپا. راه‌های زیادی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها در سفر وجود دارد، از برنامه‌ریزی دقیق بودجه سفر قبل از حرکت، در نظر گرفتن کوله‌پشتی و اشتراک خودرو گرفته تا انتخاب‌هایی که در سفر انجام می‌دهید (مثلاً غذا).

و حتی اگر به جایی سفر می کنید که گران به نظر می رسد، نکات مهمی برای سفر با بودجه کم وجود دارد. از کارهایی که باید در وین با بودجه کم انجام دهید تا کارهای رایگان برای انجام در لندن، و همچنین کارهای ارزان در کپنهاگ، قطعا راه های زیادی برای سفر با کوله پشتی در اروپا با بودجه کم وجود دارد. حتی راه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها در سفر به استرالیا و نکات اقتصادی سفر برای نیوزلند وجود دارد!

در این پست من تمام نکات برتر خود را برای سفر با بودجه به اشتراک گذاشته ام. از کارهایی که قبل از رفتن باید انجام دهید، تا توصیه هایی برای زمانی که قبلاً در خارج از کشور هستید، این پست همه چیز را دارد: نکات سفر، نکات صرفه جویی در هزینه، نکات سفر با بودجه، کارهای رایگان، مکان های ارزان برای بازدید و موارد دیگر!

در اینجا 12 نکته برتر من برای سفر با بودجه کم آورده شده است…

1. مقصد خود را با دقت انتخاب کنید.

برخی از مکان‌ها طبیعتاً گران‌تر یا ارزان‌تر از جایی هستند که شما خانه را به آن می‌گویید. اولین توصیه من برای سفر با بودجه کم این است که در مورد مکان هایی تحقیق کنید که برای سفر با بودجه مناسب هستند. شاید جایی باشد که دسترسی به آن ارزان و آسان باشد، جایی که ارز به دلیل نرخ مبادله ارز ارزش خوبی برای شما به ارمغان می آورد، یا جایی که هزینه زندگی کمتری نسبت به خانه دارد!

2. از تله های توریستی دوری کنید.

شهرهای بزرگ و نقاط توریستی اغلب بسیار گرانتر از انحراف از مسیر مورد استفاده هستند! در صورت امکان، سعی کنید مقصدهای کمتر شناخته شده را انتخاب کنید. این جواهرات پنهان در اروپا را که باید از آنها بازدید کنید، بررسی کنید.

حتی در مقصد خود، از رستوران‌های موجود در نوار اصلی پرهیز کنید و چیزی را در یک پیاده‌رو امتحان کنید. غذا احتمالا بهتر و همچنین ارزان تر خواهد بود!

3. بیمه مسافرتی بگیرید.

شاید مهم ترین نکته برای سفر با بودجه کم! مطمئناً، در ابتدا یک هزینه اضافی است، اما اگر سفرتان لغو شد، یا خدای ناکرده در خارج از کشور مریض شوید، از خودتان برای مرتب کردن آن تشکر خواهید کرد. برای بیمه مسافرتی که استفاده می کنم اینجا را کلیک کنید.

4. خارج از فصل سفر کنید.

مطمئناً، ممکن است نتوانید آب و هوا را تضمین کنید، اما مقصد انتخابی شما بسیار کمتر شلوغ و شلوغ خواهد بود. نه تنها پول زیادی پس انداز خواهید کرد، بلکه همه آن را برای خودتان خواهید داشت!

5. از قبل رزرو کنید.

اگر با بودجه کم سفر می کنید، معاملات لحظه آخری می تواند موهبت الهی باشد، اما رزرو حمل و نقل، محل اقامت و فعالیت ها از قبل، اغلب ارزان تر (و استرس کمتری است!) است.

6. یا در مقاصد کمتر توریستی، خودجوش باشید.

اسکان همیشه به صورت آنلاین تبلیغ نمی شود و ممکن است هنگام سفر با رزرو مستقیم با مالک، در هزینه خود صرفه جویی کنید، به خصوص برای مکان هایی در شهرهای کوچک یا خانه های مسکونی. واقعاً بستگی به این دارد که کجا می روید!

7. از Skyscanner برای یافتن ارزان ترین معاملات پرواز استفاده کنید.

Skyscanner.net ساده ترین راه برای یافتن پروازهای ارزان بین کشورهاست! به سادگی فرودگاه/کشور و مقصد خود را قرار دهید و می‌توانید آنچه را که در تاریخ‌های خاص یا در طول یک ماه کامل در دسترس است، ببینید، اگر بتوانید انعطاف‌پذیر باشید.

8. اواسط هفته پرواز کنید.

پروازها در آخر هفته ها گران تر هستند، زیرا افراد بیشتری برای سفر آزاد هستند. اگر می توانید بین سه شنبه تا پنجشنبه پرواز کنید.

9. به خوبی بسته بندی کنید.

اول، بسته بندی سبک. شما نیمی از لباس‌هایی را که می‌خواهید بپوشید، نخواهید پوشید، و فقط برای آوردن بیشتر از آنچه نیاز دارید، هزینه بیشتری در چمدان شما خواهد داشت.

با این حال، یکی از مهم ترین نکات برای سفر با بودجه این است که مهم است بررسی کنید که همه چیزهایی را که نیاز دارید بردارید و چیزی را فراموش نکنید! اگر چیزی را فراموش کنید، زمانی که در خارج از کشور هستید، خرید آن کالای ضروری گمشده ممکن است هزینه زیادی داشته باشد.

10. آماده اشتراک گذاری باشید.

اگر بخواهید در خوابگاهی در خوابگاهی با حمام مشترک بمانید، هنگام مسافرت، پول زیادی برای اقامت پس انداز خواهید کرد. ببینید چرا من اینجا هاستل ها را دوست دارم و چگونه هاستل خود را در اینجا انتخاب کنم.

11. Couchsurfing

با مردم محلی ملاقات کنید و با آنها در سراسر جهان بمانید! اگر با بودجه کم سفر می کنید، کوچ سرفینگ ایده آل است، زیرا می توانید به صورت رایگان در خانه های مردم بمانید. فقط مطمئن شوید که ایمن می‌مانید و افرادی را انتخاب می‌کنید که نظرات مداوم خوبی دارند. کوچ سرفینگ را اینجا ببینید.

12. یک شبه سفر کنید.

اگر به عنوان بخشی از سفر خود یک سفر طولانی دارید، یکی از راه های صرفه جویی در هزینه این است که یک شبه سفر کنید. برای رسیدن از A به B مهم نیست در چه ساعتی از روز سفر می کنید باید هزینه کنید، اما سفر یک شبه باعث صرفه جویی در هزینه اقامت در آن شب می شود. امتیاز: در طول روز «زمان» را برای سفر تلف نمی‌کنید، بنابراین زمان بیشتری برای کاوش دارید!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا