متفرقه

چگونه می توان شروع به بهبود تصویر بدن خود کرد؟

در دنیای مدرنی که مدام توسط رسانه‌های اجتماعی بمباران می‌شویم، تبلیغات هدفمند، عکس‌های ایربراش شده و موارد دیگر، حفظ تصویر بدنی سالم می‌تواند یک چالش باشد. مدیر بالینی ملی ادغام سلامت روان One Medical می‌گوید: «با همه تصاویر و ایده‌هایی که در اطراف شناور هستند، به راحتی می‌توان در چرخه‌ای از انتقاد و نگرانی گرفتار شد که شما را به سالم‌ترین مکان از لحاظ ذهنی یا جسمی نمی‌رساند». ، کریستین سلیو، Ph.D. “دوست داشتن بدن سالم هدف ماست، اما تشخیص اینکه دقیقاً چه چیزی برای بدن شما مفید است، می تواند دشوار باشد.” با این حال، برداشتن گام های کوچک و عملی برای بهبود تجربه کلی شما از بدن شما می تواند راه درازی مثبت داشته باشد. در اینجا چند قدم وجود دارد که می توانید برای شروع بهبود رابطه خود با بدن خود بردارید. بهترین اپلیکیشن آموزش زبان روسی

1. حسابرسی رسانه های اجتماعی را انجام دهید

اگر با تصویر بدن خود مشکل دارید و نمی دانید از کجا شروع کنید، عسکری توصیه می کند ابتدا کنترل محتوایی که مصرف می کنید را به دست بگیرید. او می‌گوید: «رسانه‌های اجتماعی به‌ویژه نوعی از رسانه‌ها هستند که ما بیش از آنچه تصدیق می‌کنیم، بر آن کنترل داریم، اما ممکن است از تأثیر آن بر ما قدردانی نکنیم». من شخصاً محتوایی را که احساس خوبی نسبت به بدنم ایجاد نمی کند، آنفالو می کنم یا درگیر آن نمی شوم.» به محتوایی که مصرف می کنید دقت کنید و احساس خود را پس از مشاهده آن یادداشت کنید. اگر متوجه شدید که بیش از حد خود را با دیگران مقایسه می کنید، یا فقط از بدن خود غمگین یا ناراضی هستید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که دکمه لغو فالو را فشار دهید یا زمان صفحه نمایش خود را کاهش دهید. همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که همه چیز در رسانه های اجتماعی بازنمایی دقیق واقعیت نیست. بسیاری از عکس‌هایی که در رسانه‌های اجتماعی، در تبلیغات یا مجلات می‌بینیم با فیلترها یا نرم‌افزارهای ویرایش لمس شده‌اند. به بیننده انتقادی محتوایی که مصرف می کنید تبدیل شوید و تصویرهای غیر واقعی یا استانداردهای بدن را زیر سوال ببرید و به چالش بکشید.بهترین اپلیکیشن آموزش زبان فرانسه

2. کلمات خود را بررسی کنید

نحوه صحبت با خود یا در مورد خود می تواند بر احساس شما نسبت به بدنتان تأثیر بگذارد. دفعه بعد که شروع به تخریب خود کردید، خود را بررسی کنید و کلمات و افکار خود را به چالش بکشید. یکی از روانشناسان بالینی پزشکی، اندرو برتاگنولی، Ph.D. می گوید: «از نحوه صحبت کردن درباره بدن خود یا بدن دیگران بیشتر آگاه شوید. «آیا از خود انتقاد می‌کنید یا به گونه‌ای صحبت می‌کنید که نشان می‌دهد وزن‌ها یا اشکال خاص جذاب‌تر یا ارزشمندتر از دیگران هستند؟» مهربان باش و به خودت محبت کن. از خود بپرسید آیا هرگز با دوستتان همان طور که با خودتان صحبت می کنید صحبت می کنید؟ سلیو می گوید. من به بیمارانم می گویم که با خودشان صحبت کنند همانطور که با یکی از عزیزانشان صحبت می کنند و به یاد داشته باشند که خودشان عزیزانی هستند.

3. اطراف خود را با افراد مثبت احاطه کنید

اگر در اطراف افرادی هستید که اهداف و ارزش‌های مشابهی ندارند، کار بر روی تصویر بدن خود دشوار است. عسکری می‌گوید: «با افرادی که بازخورد ناخواسته در مورد بدن شما ارائه می‌دهند یا به شیوه‌ای تحقیرآمیز درباره بدن خود صحبت می‌کنند، حد و مرز بگذارید. از دوستی ها و روابط خود حساب کنید. آیا برای قرار گرفتن در کنار این افراد نیاز به تغییر شخصیت خود دارید؟ آیا این دوستان یا خانواده احساس بهتر یا بدتری را نسبت به خودتان ترک می کنید؟ سعی کنید اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که دیدگاه مثبتی دارند و از شما برای آنچه که هستید قدردانی می کنند. وقت خود را با افرادی بگذرانید که بدون انتقاد بیش از حد در مورد بدن خود به طور مثبت صحبت می کنند. “یا حتی بهتر از آن، با دوستانی که در مورد بدن خود صحبت نمی کنند وقت بگذرانید!” سلیو می گوید. “بدن ها به ما کمک می کنند بهترین زندگی خود را داشته باشیم زیرا آنها تنها زندگی ما هستند. اینها تنها بدن ما هستند. آنها مشکلی نیستند که باید حل شوند.»

4. از مقایسه بپرهیزید

عسگری می گوید: «حتما به یاد داشته باشید که ما در رقابت با یکدیگر نیستیم و نمی خواهیم خود را با یکدیگر مقایسه کنیم. به جای تثبیت بر چیزهایی که دیگران دارند و شما ندارید، سعی کنید به یاد داشته باشید که همه افراد منحصر به فرد هستند. قدر بدن خود را برای کارهایی که می تواند انجام دهد بدانید و بدانید که هر کس به روش خاص خود زیباست. سلیو می گوید: «بدن ما اینجاست تا به ما کمک کند انسان هایی فعال، متحرک و پرانرژی در جهان باشیم. “هیچ جایزه ای برای شکاف ران وجود ندارد، اما اگر بدن شما می تواند به شما کمک کند تا به قله کوه بروید یا با یک دوست به پیاده روی بروید، آنچه را که بدن شما می تواند انجام دهد جشن بگیرید، نه آنچه به نظر می رسد.”

آیا می خواهید در مورد بهبود تصویر بدن خود بیشتر بدانید؟ ارائه دهندگان ما آماده همکاری با شما هستند تا به شما در دستیابی به اهداف سلامتی خود کمک کنند. درباره One Medical و اینکه چگونه می توانیم در سلامت طولانی مدت از شما حمایت کنیم بیشتر بیاموزید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا