متفرقه

چه رمانی بخوانیم؟ (برای نوجوانان)

American Royals: Majesty II اثر کاترین مک گی

خانواده سلطنتی در آمریکا؟ چه کسی آن را می اندیشید؟ مجستی در حالی که پرنسس بئاتریس را دنبال می کند، تلاش می کند تا خود را با زندگی بر تاج و تخت وفق دهد. از سوی دیگر، پرنسس سامانتا از نقش جدید خود بهترین استفاده را می کند و آن را زنده می کند.

Beyond the Break اثر هدر بوختا

لووت که اهل ساحل منهتن کالیفرنیا است، پس از مجروح شدن برادرش در یک تصادف، تصمیم می گیرد از عشق خود به موج سواری چشم پوشی کند. او همچنین قانون عدم آشنایی را تصویب کرد که به نظر می رسد کاملاً به دلیل ایمانش به عنوان یک مسیحی کاملاً به آن اطمینان دارد. سال اول دبیرستان لاوت زمانی که جیک، پسری از دوران کودکی اش، دوباره ظاهر می شود، چرخش جالبی پیدا می کند. جهت اطلاعات بیشتر درباره ی کتاب های مختلف و خواندن آن ها می توانید به کتابخانه های معروف به صورت حضوری و اینترنتی مراجعه کنید.

او برای سوزاندن خیلی زیباست نوشته وندی هرد

این تریلر روانشناختی بهترین دوستان نیکو و ورونیکا را دنبال می کند که در صحنه هنر شورشی سن دیگو حرکت می کنند. خطر به زودی بهترین ها را پیدا می کند زیرا میک به یک موزه برای نیکو و یک علاقه مند برای ورونیکا تبدیل می شود. همه چیز فوق العاده ترسناک می شود و بهترین ها خود را در تابستانی می گذرانند که فراموش نمی کنند.

توییت زیبا توسط اما لرد

یک گوشت گاو توییتر ارتباط عشقی بین پپر، کاپیتان تیم شنا، و کمال گرا، و جک، یک دلقک کلاس را باز می کند. در حالی که با میم های خنده دار در ملاء عام سایه می اندازند، آنها ناخودآگاه به برنامه مخفی ساخته شده توسط جک در خصوصی متصل می شوند.

شما باید من را در یک تاج ببینید اثر لیا جانسون

لیز لایت خجالتی و بی دست و پا نمی تواند صبر کند تا از زادگاهش نقل مکان کند و اهداف خود را برای نواختن در ارکستر مدرسه رویایی خود و روزی پزشک شدن آغاز کند. مشکلات مالی تهدیدی بزرگ برای برنامه‌های لیز است، بنابراین او تصمیم می‌گیرد که برای ملکه رقص مجلس نامزدی کند با امید به برنده شدن یک بورس تحصیلی که کمک‌های مورد نیاز او را فراهم کند. ملاقات با مک، یک دانش آموز جدید، مانند نوری در انتهای تونل برای لیز است که ترول ها و تحقیر همسالانش را تجربه می کند. تنها مشکل این است که مک در نهایت برای ملکه پارتی نیز اجرا می‌شود.

جنگ های حنا اثر ادیبا جایگیردار

جنگ حنا نیشات را در یک دوراهی دشوار می یابد: به طور کامل تمایلات جنسی او را در آغوش بگیرد یا خانواده اش را از دست بدهد. نبرد درونی نیشات زمانی شدت می‌یابد که او عاشق دوست دوران کودکی‌اش می‌شود، که در نهایت با او برای کسب عنوان بهترین هنرمند حنا در مدرسه‌شان مبارزه می‌کند.

امروز امشب فردا اثر ریچل لین سولومون

سال آخر برای اکثر نوجوانان، به ویژه افرادی که بیش از حد موفق هستند، مانند روآن راث و نیل مک نیر، زمان پر استرسی است. Today Tonight Tomorrow دو نفری را دنبال می‌کند که تمام دوران دبیرستان خود را صرف مبارزه بر سر همه چیز از نمرات گرفته تا مسابقات بلند کردن کرده‌اند. آنها یک اتحاد بعید تشکیل می دهند و متوجه می شوند که رقابت ممکن است تنها چیزی نباشد که بین آنها شکل می گیرد.

Clap When You Land اثر الیزابت آسودو

زندگی در دوران نوجوانی می تواند بسیار پیچیده شود. Clap When You Land به دنبال Camino و Yahaira Rio، دو دختر از دو طرف جهان است که متوجه می شوند پدر مورد علاقه خود به طور غم انگیزی در یک سانحه هوایی جان باخته است. دختران که با چنین فقدان دلخراشی دست و پنجه نرم می کنند، وقتی متوجه راز مخربی می شوند که پدرشان از آنها پنهان کرده بود، به یک ترن هوایی عاطفی می روند.

The Hate U Give اثر انجی توماس

این رمان پرچین، خشونت پلیس و بی عدالتی نژادی رایج در جامعه امروزی را در چشم انداز قرار می دهد. کتاب Hate U Give اکنون به عنوان یکی از بهترین قطعات ادبیات بزرگسالان جوان در تاریخ در نظر گرفته می شود که امروزه به رکورد شکنی ادامه می دهد.

پنج فوت فاصله اثر میکی داتری، راشل لیپینکات و توبیاس ایاکونیس

استلا گرانت و ویل نیومن پس از ملاقات در حالی که اقامت در بیمارستان آنها همپوشانی دارد، عاشق یکدیگر می شوند. به دلیل بیماری‌های مزمن تنفسی، مهم است که همیشه شش فوت از هم فاصله داشته باشند. اما احساسات آنها نسبت به یکدیگر آنقدر قوی است که تصمیم می گیرند حتی با یک پا به هم نزدیک شوند.

توصیه ما به نوجوانان این است که ساخت وبلاگ رایگان را یاد بگیرند و وبلاگی ( اینجا را بخوانید) راه اندازی کنند که بعد از هر کتابی که خواندند خلاصه ای از کتاب و جزئیات آن شامل نویسنده، موضوع کتاب و .. را با بقیه به اشتراک بگذارند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا