متفرقه

کارهای خلاقانه که باید برای سر کار انجام دهید

افراد موفق از خستگی خود برای بهبود خود استفاده می کنند. افراد ناموفق دور هم می نشینند و از کسالت شکایت می کنند.

1. مهارت های شغلی جدید را بیاموزید

بسیاری از ما مشاغلی داریم که نیازمند مهارت هایی هستند که درک ضعیفی از آن ها داریم. اگر همیشه می خواستید نوشتن کد کامپیوتری، نوشتن طرح های تجاری، طراحی وب سایت، تجزیه و تحلیل امور مالی، تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری ها، نوشتن مقاله یا دریافت گواهینامه را یاد بگیرید. حالا زمانش فرا رسیده.

شما می توانید بسیاری از این موضوعات را به صورت آنلاین مطالعه کنید. اگر اوقات فراغت زیادی در اختیار دارید، از رئیس خود بپرسید که چه مهارت های شغلی برای بهبود نیاز دارید.

منابع آنلاینی که می توانند به شما در یادگیری مهارت های شغلی کمک کنند عبارتند از Khan Academy، Code Academy، EdX، Coursera و LinkedIn Learning. شما می توانید با استفاده از این منابع عملکرد کاری خود را بهبود بخشید و رزومه خود را تقویت کنید.

2. برنامه ای برای ارتقاء شغلی بسازید

اگر مجبور به درخواست ترفیع هستید، دیگر خیلی دیر شده است. در محل کار بدون درخواست ترفیع شوید. انتخاب طبیعی باشید شامل یک برگه تقلب قابل چاپ است.

چهار عامل مهم در ترفیع وجود دارد:

  • اهداف خود را به طور مداوم انجام دهید.
  • اهداف خود را به موقع انجام دهید.
  • اهداف خود را به روشی درست با حرفه ای بودن و صداقت انجام دهید.
  • شما در حال حاضر یک انتخاب طبیعی هستید.

با راهنمای گام به گام ما بیاموزید که چگونه در محل کار بدون نیاز به درخواست ترفیع شوید

3. MBA را در 1 روز انجام دهید

من در سال 1994 از دانشکده بازرگانی دانشگاه متروپولیتن منچستر با مدرک مدیریت بازرگانی فارغ التحصیل شدم. شما با مفاهیم اصلی در مورد نحوه عملکرد تجارت، درک آکادمیک از بازاریابی، فروش، امور مالی، استراتژی و مدیریت، مدرسه بازرگانی را ترک می کنید. متأسفانه، تنها چیزی که یک MBA به شما می دهد مصاحبه است. بقیه به عهده شماست

اما اگر بتوانید تمام مفاهیم کلیدی آموزش داده شده در برنامه های پیشرو MBA از جمله هاروارد، وارتون و دیگران را بدون صرف 100000 دلار برای MBA درک کنید.

خوب، شما می توانید، و حتی بهتر از آن این است که در واقع می توانید آن را با 8 ساعت مطالعه انجام دهید.

حتی بهتر از آن، می توانید با 8 ساعت گوش دادن به کتاب های صوتی این کار را انجام دهید.

4. یک رهبر یا مدیر شوید

اگر در حال حاضر در یک موقعیت مدیریتی یا رهبری در محل کار نیستید، فکر کردن به آن احتمالا ترسناک است. آنها در مورد من چه فکری می کنند؟ چگونه می توانم تضاد را مدیریت کنم؟ آیا آنها مرا دنبال می کنند؟ اینها همه موضوعات و افکار ترسناک هستند.

اما واقعیت این است که وقتی وارد یک نقش رهبری شوید و به آن عادت کنید، آن را هم از نظر شخصی و هم از نظر مالی بسیار مفید خواهید دید.

من پاداش شخصی بزرگی در تیم های پیشرو پیدا کردم. شما این شانس را دارید که مجموعه ای از فالوورهای وفادار و دوستان بالقوه ایجاد و رشد دهید. همچنین، از نظر پاداش، مدیران و رهبران معمولاً به طور قابل توجهی بیشتر از مشارکت کنندگان فردی درآمد دارند.

اگر اشتباه متوجه شوید، می تواند تجربه وحشتناکی باشد، زیرا سیاست و دعوا منبع اصلی استرس و اضطراب هستند. بنابراین، با راهنمای ما برای تبدیل شدن به یک مدیر عالی، پاداش ها را درو کنید.

کارهای سرگرم کننده ای که باید در هنگام بی حوصلگی انجام دهید

1. باغ بکارید

باغبانی یک تمرین آرامش بخش است. یک باغ همچنین می تواند سبزیجات تازه را با قیمت پایین برای خانواده شما فراهم کند.

همیشه زمان مناسبی برای کاشت است، خواه گیاهان را در گلدان های آشپزخانه خود بکارید یا یک باغ کامل بسازید و برنامه ریزی کنید. چه بخواهید سبزیجات بکارید و چه بخواهید ملک خود را زیبا کنید، بهار زمان بسیار خوبی برای شروع است.

مزایای باغبانی عبارتند از:

  • کیفیت هوا را افزایش می دهد
  • ورزش را ترویج می کند
  • تغذیه سالم را تشویق می کند
  • خلق و خو را بهبود می بخشد
  • استرس و اضطراب را از بین می برد
  • طول توجه را طولانی می کند
  • عزت نفس را افزایش می دهد

بنابراین، باغبانی می تواند به شما ورزش کند و از خانواده شما محافظت کند.

2. خانه خود را بهبود بخشید

اگر صاحب خانه خود هستید، ارزش تلاش برای بهبود آن را دارد. البته این کار ارزش خانه شما را افزایش می دهد و علاوه بر آن احساس رضایت فوق العاده ای از خود به شما می دهد.

من و همسرم خانه خودمان را در سال 2004 ساختیم و چند سال طول کشید تا تمام کارها را به پایان برسانم، اما هنوز وقتی به کف‌هایی که کاشی‌کاری کرده‌ام، یا دیوارهایی که نقاشی کرده‌ام، یا نگاه می‌کنم، احساس رضایت زیادی دارم. حتی 125 درختی که در باغمان کاشتم.

جدای از رضایت، این یک تمرین عالی برای انجام برخی کارهای یدی جدی است. اما چگونه می توانید آن را سرگرم کننده کنید؟ در حین کار به پادکست، کتاب صوتی یا حتی موسیقی گوش دهید و لذت ببرید.

3. ورزش خود را ارتقا دهید

ورزش وسیله ای عالی برای مبارزه با کسالت است زیرا به ذهن شما چیزی برای تمرکز می دهد.

یک راه عالی برای مبارزه با کسالت و تناسب اندام، اتخاذ یک رژیم تناسب اندام سازمان یافته سخت تر است. اگر همیشه می خواستید رقص، هنرهای رزمی یا بوکس یاد بگیرید، اکنون زمان خوبی است. شما می توانید بسیاری از این فعالیت ها را از پخش ویدیوها در YouTube یاد بگیرید.

سایر رژیم های ورزشی که باید بررسی شوند عبارتند از دویدن، دوچرخه سواری، باغبانی و وزنه برداری. زمانی که حوصله دارید، فعالیت بدنی مهمتر از همیشه است.

4. مدیتیشن را یاد بگیرید

شواهدی وجود دارد که مدیتیشن می تواند سلامت روانی و جسمی شما را بهبود بخشد. وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده ادعا می کند که مدیتیشن می تواند اضطراب را کاهش دهد.

اگر در مورد کرونا و اقتصاد نگران هستید، مدیتیشن می تواند شما را آرام کند. همچنین شواهدی وجود دارد که مدیتیشن می تواند به افراد در کنترل علائم برخی بیماری ها و اختلالات کمک کند.

فراتر از سلامتی، مدیتیشن می تواند به شما در افزایش تمرکز و وضوح ذهنی کمک کند. مدیتیشن می تواند عملکرد کاری شما را بهبود بخشد و به شما کمک کند در حین استراحت از خانه کار کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا