سفر و گردشگری

7 مقصد هیجان انگیز برای سال 2021 که می خواهید پروازهای خود را همین الان رزرو کنید!

با پیش‌روی سال جدید، همه مشتاقند تا رنگ‌های آبی سال 2020 آلوده به همه‌گیری را از بین ببرند. و چه راهی بهتر از سفر به خارج از کشور برای گذراندن سالی که در خانه سپری کرده‌اید؟! به همین دلیل است که ما 20 بهترین مکان را که باید در سال 2021 به آنها سفر کنید ارائه می دهیم. بهترین فیلم هندی را ببینید.

1. ترکمنستان

اگرچه این کشور آسیای مرکزی یک مقصد گردشگری رایج نیست، اما قطعا ارزش دیدن دارد. ترکمنستان غرق در تاریخ، ویرانه‌های باستان‌شناسی و جاذبه‌های فراوانی مانند مرو، کونیه اورگنچ، و نیسا برای کاوش مسافران دارد. آموزش رایگان کمانچه می تواند جزو مهارت های شما باشد.

دهانه گاز دروازا، معروف به «دری به جهنم»، یکی از عجیب‌ترین پدیده‌های طبیعی است و کمپینگ شبانه در اینجا واقعاً تجربه‌ای در نوع خود است. پایتخت عشق آباد مکان های گردشگری فراوانی مانند بنای بی طرفی، مسجد ترکمن باشی روحی و کاخ روحیه را ارائه می دهد. قدمت سایت باستان‌شناسی گونور دپه به زمان‌های قبل از مرو برمی‌گردد و کاخ سلطنتی و گورستان آن جذاب‌ترین جاذبه‌ها برای بازدید هستند.

2. سنگاپور

ساختمان‌های مرتفع و پیشرفته، جاذبه‌های توریستی توسعه‌یافته، و غذاهای بسیار لذیذ دلیلی هستند که سنگاپور به یک مرکز توریستی بسیار محبوب در آسیا تبدیل شده است. این ایالت-شهر مدرن با لمسی از فرهنگ و میراث، چیزی برای ارائه به هر نوع مسافری دارد.

سازه‌های نمادین مارینا بی سندز و باغ‌های کنار خلیج، افق این کشور را به یکی از جذاب‌ترین افق‌های جهان تبدیل کرده است. عجایب گیاهان و جانوران اوقات خوشی را در باغ گیاه شناسی، پارک پرندگان جورونگ و سافاری شبانه خواهند گذراند. سنگاپور بهشتی است برای افراد معتاد به خرید، که زمان زندگی خود را در خیابان Orchard، بازار خیابان Chinatown یا VivoCity خواهند گذراند.

3. کانادا

شمال سفید بزرگ نیز مکانی عالی برای گذراندن تعطیلات بعدی است. از کلان شهرهایی مانند تورنتو و ونکوور گرفته تا زیبایی های طبیعی دست نخورده در کوه های راکی، کانادا همه چیز را دارد.

معروف ترین نقطه گردشگری این کشور آبشار دیدنی نیاگارا است. 20 دقیقه قایق سواری Maid of the Mist روشی کلاسیک برای تجربه شکوه آبشار است، اما به یاد داشته باشید که چکمه ها و وسایل ضد آب بپوشید. کانادا همچنین مقصد نهایی برای دوستداران ورزش های برفی است و می توانید تشنگی خود را برای اسکی و سورتمه سواری در آلبرتا و کبک رفع کنید. مکان دیگری که باید در برنامه سفر خود بگنجانید، مونترال است، پایتخت فرهنگی، با تمام جذابیت های دنیای قدیم.

4. کره جنوبی

ممکن است در بین مسافران محبوبیت زیادی نداشته باشد، اما این بدان معنا نیست که چیزی برای ارائه به بازدیدکنندگان خود ندارد. در واقع، این کشور تاریخ غنی و میراث غنی‌تری دارد و مطمئناً تعطیلات بهتری از آنچه تا به حال انتظارش را داشتید در پیش دارید.

پایتخت شهر سئول دارای معابد و زیارتگاه‌ها، پارک‌های عمومی زیبا و مراکز خرید است. شهر باستانی Gyeongju شما را در طول قرن ها به عقب می برد و در اطراف هنر و تاریخ این سایت میراث جهانی یونسکو پرسه می زنید. اگر به دنبال تجربه معنوی بیشتری هستید، روستای آندونگ هاهو ناامید نخواهد شد.

5. امارات

امارات عربی مترادف با تعطیلات شهری و تعطیلات خانوادگی شده است. با دسترسی آسان از تمام گوشه و کنار جهان، جای تعجب نیست که این کشور به کانونی برای دوستداران سفر از سراسر جهان تبدیل شده است.

شهرهای ثروتمند و پیشرفته دبی و ابوظبی جاذبه اصلی بسیاری از بازدیدکنندگان هستند. غیرممکن است که در مراکزی مانند دبی مال، فستیوال سیتی مال و یاس مال پرهیز کنید. اما فراتر از این خیابان‌های خرید برتر، میراث زیادی برای کاوش در شارجه و راس‌الخیمه وجود دارد. کوهنوردان فرصت های زیادی برای پیاده روی در کوه های خشک هاجر پیدا خواهند کرد.

6. لوکزامبورگ

لوکزامبورگ کشوری است که برای بسیاری ناآشنا است، اما کسانی که می‌دانند، می‌دانند که قرار گرفتن در فهرست سطل هر مسافر چقدر ارزش دارد. کشور کوچکی که بین فرانسه و آلمان فشرده شده است، مجموعه ای از بناها و موزه های میراث جهانی یونسکو را در خود جای داده است.

محله قدیمی شهر لوکزامبورگ، که در زبان محلی به سادگی «d’Stad» شناخته می‌شود، یکی از زیباترین نقاط این کشور است و شما نمی‌توانید در برابر اصرار برای گرفتن پل زیبای آدولف و صخره بوک مقاومت کنید. مصنوعات باستانی موجود در موزه ملی تاریخ و هنر به شما این حس را می دهد که به قرن های گذشته قدم بگذارید، اگر همه قلعه ها و قلعه ها قبلاً چنین نکرده باشند. رفت و آمد در این کشور با ماشین بسیار آسان است، اما به قطارها اعتماد کنید تا زیباترین مناظر از شهرهای زیبای آن را به شما هدیه دهند.

7. تایلند

این کشور بسیار جذاب در جنوب شرقی آسیا ترکیبی جذاب از شهرهای شلوغ، مدرن، روستاهای آرام و سنتی و سواحل آرام و بکر است. با سفر به جنوب از چیانگ مای به کرابی، همه چیز از چشم انداز گرفته تا غذا به شدت تغییر می کند، گویی تجربه دو کشور مختلف را در یک کشور به شما می دهد.

بخش شمالی این کشور بیشتر در مورد معابد و زیارتگاه های پراکنده در کوه های سرسبز با آبشارهای قدرتمند و غارهای پنهان است. از سوی دیگر، شبه جزیره مالایی در جنوب با جزایر گرمسیری و شهرهای ساحلی مانند فی فی، فانگ نگا و پوکت پوشیده شده است. کاخ بزرگ در بانکوک، پارک ملی مو کو چانگ در ترات و پارک تاریخی آیوتایا برخی از جاذبه‌های دیدنی هستند که باید از آن دیدن کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا